logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Zatvaranje prodaje

B2B International Sales program > B2B Blog  > Zatvaranje prodaje

Zatvaranje prodaje

Zatvaranje prodaje dolazi iz tradicije prodaje nekretnina kad je doslovno poslednji korak u prodaji bilo zatvaranje vrata sa kupcem unutra. Ovaj je termin sad široko rasprostranjen u skoro svakoj prodajnoj sferi, pa čak i izvan nje. Način na koji ljudi donose svoje kupovne odluke stalno se menja i zato je potrebno da ste uvek spremni na taj zadnji korak, završetak svog truda. Kada zatvarate, uvek morate imati na umu da su mušterija i njene potrebe uvek na prvom mestu.

Postoji bezbroj teorija i načina kako da „zatvorite“ klijenta – neki su dobri, a neki loši. Stvar je u tome da ne postoji jedan konkretan savet koji možete da pratite kako biste uspešno zatvorili i potencijalnog kupca pretvorili u klijenta. Kako su svaka firma i proizvod drugačiji, samim tim se i stil zatvaranja mora adaptirati i menjati. Važno je izgraditi pravu strategiju koja svoj posao radi kako treba.

Neki načini su dosta zastareli i sigurno im više nije mesto u 21. veku. Nekada je najbolji korak koji možete napraviti taj da jednostavno tražite od potencijalnog klijenta da se obaveže na prodaju. Ovaj korak neke prodavce preplaši do te mere da nikada i ne pitaju klijenta direktno. Nekada, doduše, to može biti katastrofalan potez. Prava formula se pravi od posla do posla.

Posle mnogo istraživanja i posle Vaše uspešne prezentacije proizvoda, koliko god delovao zadovoljno, postoji šansa da klijent nije spreman da načini sledeći korak. Uglavnom, kada je nesiguran, potencijalni klijent odlaže osvoju odluku (koju realno nikad ne donese) ili se sprema do ode do Vaše konkurencije. Zapamtite, to je uvek do Vas! Ako vaš proizvod radi ono što treba, onda je taj poslednji korak, koji je potreban, bio na Vama.

Zato smo mi tu, i spremni smo da Vas naučimo preko 20 vrsta zatvaranja koja su odlična i koja su siguran put ka pretvaranju Vašeg potencijalnog klijenta u Vašeg kupca. Naučićemo Vas kako da ne zvučite kao tipičan prodavac, već kao osoba koja je tu da reši problem svoje mušterije koja je, uostalom, zato i došla baš do Vas. Ljudi uglavnom nemaju strpljenja da slušaju o karakteristikama nekog proizvoda, ali, zapamtite, Vi i ne prodajete proizvod, već način kako da rešite nečiji problem.