logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Uspeh i šta posle?

B2B International Sales program > B2B Blog  > Uspeh i šta posle?

Uspeh i šta posle?

Poslednji korak uspešnog poslovanja nije dobijanje novog klijenta. Naime, tu tek započinje Vaše uspešno putovanje. Kako biste zadržali svog klijenta i osigurali da postigne ono zbog čega Vas je unajmio, morate aktivno zajedno raditi na tome. Morate znati kako da nastavite dalje. Nije dovoljno samo da se nadate da će se to desiti. Ako stignete do kraja nekog puta, samo ćete stati i nikada nećete videti šta ima posle. Komunikacija nikada ne sme da prestane. Mnogo firmi je propalo zato što su mislili da je cilj već samo zadobijanje klijenta.

Naučićemo Vas koracima koje morate preduzimati dalje ne bi li Vaš klijent ostao zadovoljan i nastavio da koristi Vaš proizvod ili uslugu. Na nama je da Vas naučimo šta da očekujete posle, da Vam budemo vodič u narednih 30, 60 ili 90 dana, da Vas naučimo kako pravilno da postavite nove ciljeve. Kada dođete do te prekretnice, do postizanja prvog cilja, morate imati plan kako dalje, jer stvari se menjaju, cela organizacija Vašeg biznisa može biti podložna velikim promenama (usled nagle ekspanzije, na primer, možda je potrebno kompletno restrukturiranje Vaše organizacije kako bi se zadovoljila tražnja).

Naučićemo Vas kako da svoje uspehe merite dalje i prilagodite ih trenutnom stanju svoje organizacije, kao i kako se to odnosi na budućnost i pravac u kojem Vaša organizacija ide. Napravićemo tabele i izveštaje jednostavne za čitanje. Kako postižete sve više i više ciljeva, tako sve više Vaša organizacija evoluira i, samim tim, taj uspeh morate pravilno staviti u kontekst. Morate znati na koji način i kako uspeh utiče na Vas, Vaše radnike i na Vašu uslugu ili proizvod.

Menadžer uspešnosti klijenta jeste nova uloga koja je sve učestalija u industriji visoke tehnologije i polako počinje da bude značajna za vitalnost celog procesa. Staro razmišljanje da se Vaša interakcija s klijentom završava istog trenutka kada on potpiše ugovor više jednostavno ne važi. Takve firme ili stagniraju ili, još gore, polako gube svoje teško stečene klijente.

Put ka uspešnom poslovanju za Vas i Vašu organizaciju zapravo nikad nema kraj, samo prekretnice i izazove koje savladavamo zajedno.