logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Traženje novih klijenata – bez interneta

B2B Startup Sales > B2B Blog  > Traženje novih klijenata – bez interneta

Traženje novih klijenata – bez interneta

Koliko god da je online marketing postao zgodan, veliki deo populacije (a i veliki deo Vaših klijenata) nije stalno online i najbolji načini dopiranja do njih ne zahtevaju upotrebu kompjutera. Šta više, otkrićete da je konkurencije mnogo manje kada svoje klijente tražite izvan sfere interneta.

Postoji nekoliko efikasnih načina koji su standard u marketingu bez interneta i društvenih mreža.

Jedan od najstarijih marketinških alata jeste pošta. U poslednjih desetak godina ovaj način reklamiranja izgubio je na važnosti, ali ponovo polako počinje da bude relevantan. Tik uz ovaj marketinški metod (slanje promotivnih pisama poštom) stoje reklame u časopisima i novinama. Ovaj metod je u svom jeku bio izuzetno efikasan, ali, kako štampa sve više i više izumire i ljudi manje kupuju novine i časopise, ovaj metod je uglavnom efekasan za dosta specifičnu publiku, koje danas, nažalost, ima sve manje.

Cold calling ume da bude izuzetno efikasan metod. Ako zovete ljude nasumično, bez ikakve strategije, češće klijenta iznervirate, pa imate veoma nizak preobraćaj u prave kupce. U mnogim poslovima tu se pravi greška i gubi se mnogo vremena u nasumičnom traženju klijenata. Uz našu pomoć naći ćete prave ljude, one koji su zaista zainteresovani za Vaš proizvod. Stvorićemo savršen tekst pomoću kojeg će se dobiti najbolji rezultati. Uz vežbu i igranje uloga pokrićemo svaku strategiju kako bi Vam ovaj, sada skoro najpristupačniji metod bio što uspešniji.

Sajmovi su, doduše, kao najefikasniji način nalaženja novih saradnika i klijenata, bez premca. Naučićemo Vas kako da budete spremni i puni samopouzdanja pred svaki događaj. Komunikacija licem u lice moćna je prilika da ostavite dobar utisak na budućeg klijenta. Sajmovi i korporativni događaji savršena su mesta na kojima možete da upoznate potencijalne klijente koji su tu ciljano, zbog usluge koju baš Vi pružate. Zato je veoma bitno da se istaknete, kako svojim stavom tako i izgledom svog štanda. A kada dođu do Vas, naučićemo Vas kako da ih i zadržite kao klijenta.

Firme koje su odlučile da ignorišu ove „staromodne“ marketinške strategije, ili su odlučile da u njih ne ulažu, propuštaju mogućnost da dopru do velikog dela baze svojih potencijalnih klijenata. Možda digitalni marketing sad vlada, ali su stare oprobane marketinške tehnike još uvek žive i daju odlične rezultate.