logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Mapiranje organizacije

B2B Startup Sales > B2B Blog  > Mapiranje organizacije

Mapiranje organizacije

Za svaki uspešan posao morate znati ko Vam je mušterija, koje su joj potrebe i koji njen problem samo Vi možete rešiti, a ne Vaša konkurencija. Kada pripremljeni dodjete pred klijenta, Vaše šanse za uspeh automatski rastu. Jedina stvar koju možete dobiti neznanjem jeste odričan odgovor i propali pokušaj prodaje. Time ne samo da gubite svoje vreme već gubite i klijentovo vreme, a najverovatnije i prodaju.

Kada shvatimo kako funkcioniše organizacija Vašeg budućeg potencijalnog klijenta, saznajemo i koji aspekt Vašeg biznisa njegovom bisznisu najviše doprinosi. Naučićemo veoma brzo gde treba najviše da usmerimo svoju energiju i napore. Mnogo kompanija propada jer gubi fokus u vezi s tim šta je bitno i previše ulaže u stvari koje to nisu. Ne rade to s namerom, već jednostavno nemaju taj potrebni fokus, idu u nepoznato „na slepo”, saplićući se o najmanju prepreku koja im se nađe na putu. A do fokusa se lako dođe ako znate put kojim idete, kada ste naoružani znanjem gde se nalazi svaka rupa, čiji je jedini cilj da Vas omete.

Zato ćete uz našu pomoć uspešno mapirati ogranizaciju kojoj pokušavate da prodajete. Prepoznaćete ko je osoba koja donosi sve odluke, ko je osoba koja ulaže novac, a ko će najviše koristiti Vaš proizvod. Saznaćete s kim treba da radite, a samim tim i šta. Izloženost informacijama koje nisu bitne frustrirajuća je i za Vas i za Vašeg budućeg klijenta. To Vas, naravno, često košta prodaje i svake buduće saradnje. Dobro naoružani predznanjem sa lakoćom vidimo kako baš Vaš biznis najbolje pomaže Vašem potencijalnom klijentu. Mapiranjem njihove organizacije i otkrivanjem njenih jakih a i slabih tačaka, napravićemo narativ Vaše kompanije kako bi bio što primamljiviji Vašem potencijalnom klijentu.

Zato je važno da znate u kom pravcu treba da usmerite svoje napore i kako, pogotovo ako ste kompanija koja ima ograničenu količinu ljudstva i resursa. Uspešnim mapiranjem ogranizacije svojih potencijalnih kupaca izbegavate lutanje, izbegavate onaj „izgubljeni u prevodu“ trenutak koji često ume biti fatalan kada je reč o poslu.