logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Kako napraviti efikasan Demo koji prodaje?

B2B International Sales program > B2B Blog  > Kako napraviti efikasan Demo koji prodaje?

Kako napraviti efikasan Demo koji prodaje?

Pravljenje dobrog Demo-a Vašeg proizvoda zaista je umetnost samo po sebi. U redu, imate viziju, imate talentovane programere, znate tehnologiju, ali opet ne možete da ubedite ljude kako je Vaš proizvod ili usluga baš za njih. Nekada, jednostavno, sve to nije dovoljno.

Naučićemo Vas kako da pripremite dobru prezentaciju koja će najefikasnije izložiti pun potencijal Vašeg proizvoda ili usluge.

Nije dovoljno da ste samo prisutni, morate imati pravi ton prezentacije. Morate znati s kim radite i kako. Sigurno ste primetili, dok ste tražili klijente, da koriste specifične izraze i žargon – potrudite se da ih razumete i da predstavite svoj proizvod tako da i oni razumeju Vas. Mnogi startapi već tu greše, u predstavljanju svog proizvoda. Ne uspevaju da generišu pravi hype, ne koriste pravi ton, i onda ideja, koliko god da ima smisla na papiru, „umre”.

Dobićete adekvatne alatke koje su vam potrebne kako biste pravilno strukturisali vaš Demo. Svaki startup je drugačiji i samim tim je i struktura drugačija, nema jednog pravog načina da se to uradi za sve.

Kada predstavljate Demo, imajte na umu da je bitnije predstaviti koju vrednost pridodajete, a ne šta zapravo radite. Nikoga istinski ne zanimaju karakteristike Vašeg proizvoda, nego šta taj proizvod radi za njih. Proizvod je dobar samo onoliko koliko i njegova sposobnost da reši nečiji problem. Šta ja želim da čujem u toku jednog Demo-a jeste koji problemi će mi biti rešeni ako koristim Vaš proizvod ili uslugu, a ne suva lista karakteristika koje ga čine.

Biće postavljenih pitanja na koja morate imati odgovor, kao i pitanja na koja, i da imate odgovor, bolje da ga zadržite za sebe. Pripremićemo Vas da znate šta da kažete u vezi sa svojim proizvodom, a šta ne. Nekada je ovo veoma ostetljivo i mnogi prodavci misle da je potpuna prozirnost bolja od „taktičkog povlačenja“. Naglasite dobre stvari, umanjite loše.

Napravićemo kristalno čistu viziju onoga šta Vaš proizvod čini boljim izborom od proizvoda Vaše konkurencije. U Demo-u se vidi dosta toga u vezi sa nekim proizvodom, uslugom, pa čak i firmom koja ga predstavlja. Najgora stvar koju možete da uradite za sebe i svoju firmu jeste da budete nespremni.