logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

Blog

B2B Startup Sales Program

Poslednji korak uspešnog poslovanja nije dobijanje novog klijenta. Naime, tu tek započinje Vaše uspešno putovanje. Kako biste zadržali svog klijenta i osigurali da postigne ono zbog čega Vas je unajmio, morate aktivno zajedno raditi na tome. Morate znati kako da nastavite dalje. Nije dovoljno samo da se nadate da će se to desiti. Ako stignete do kraja nekog puta, samo ćete stati i nikada nećete...

Read More

Postoji stari način zatvarnja prodaje koji se zove „puppy dog close“. Cilj je da se mušteriji da štene na nekoliko dana i onda, ako mu se ne svidi, može slobodno da ga vrati. Kupac će u većini slučajeva, naravno, zadržati i kupiti štene. Instinktivno ne želimo da damo nešto što već imamo i to je veoma jak poriv koji izaziva veliku emotivnu reakciju u nama....

Read More

Pronalaženje klijenata pomoću interneta danas je zaista izuzetno sveobuhvatno. Ako Vaš potencijalni klijent ima makar mobilni telefon sa pristupom internetu, Vi imate pristup Vašem klijentu. Dopreti do Vašeg potencijalnog klijenta i preobratiti ga u korisnika, nije laka stvar. Ljudi su danas izloženi marketingu na internetu u velikoj meri, tako da lako dolazi do zasićenja i Vaš potencijalni klijent prestaje da reaguje na reklame koje ste možda...

Read More

Koliko god da je online marketing postao zgodan, veliki deo populacije (a i veliki deo Vaših klijenata) nije stalno online i najbolji načini dopiranja do njih ne zahtevaju upotrebu kompjutera. Šta više, otkrićete da je konkurencije mnogo manje kada svoje klijente tražite izvan sfere interneta. Postoji nekoliko efikasnih načina koji su standard u marketingu bez interneta i društvenih mreža. Jedan od najstarijih marketinških alata jeste pošta. U...

Read More

Bitan momenat u svakom poslu jeste komunikacija između Vas i Vašeg klijenta. U vremenima pre interneta, kompjutera, smartfona komuniciralo se na potpuno drugačiji način. Klijent se upoznavao na piću ili preko fiksnog telefona, dok danas to nije uvek slučaj. Iako je to otvorilo bezbroj novih prilika, ipak se nešto izgubilo. Danas mnogo češće imamo „izgubljeni u prevodu“ trenutak, jer je komunikacija sve manje svedena na...

Read More