logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Besplatno isprobavanje proizvoda

B2B Startup Sales > B2B Blog  > Besplatno isprobavanje proizvoda

Besplatno isprobavanje proizvoda

Postoji stari način zatvarnja prodaje koji se zove „puppy dog close“. Cilj je da se mušteriji da štene na nekoliko dana i onda, ako mu se ne svidi, može slobodno da ga vrati. Kupac će u većini slučajeva, naravno, zadržati i kupiti štene. Instinktivno ne želimo da damo nešto što već imamo i to je veoma jak poriv koji izaziva veliku emotivnu reakciju u nama. Ali da li ovakva vrsta prodaje može da bude efikasna i sa softverom, s nečim što možda nije tako opipljivo? Iznenadili biste se koliko kompanija zapravo koristi neku verziju ovakvog zatvaranja sa svojim klijentima.

Kako da napravite efikasnu i uspešnu probnu verziju svog proizvoda koja će Vam svaki put doneti prave klijente? Mi ćemo pokazati kako da dizajnirate probnu verziju sa specifičnom svrhom. Pomoći ćemo Vam da postavite realne ciljeve i da svoje klijente zadržite dugo već posle inicijalnog probnog testiranja. Mnogi klijenti pravu korist Vašeg proizvoda ne vide ni dugo posle isteka probnog perioda, na nama je da im u toku njega pokažemo pravu vrednost.

Nekada su nedostaci ne tako bitne stvari, kao dizajn Vaše aplikacije ili specifične reči koje ste koristili dok ste je gradili – sve se ovo „ispegla” u beti, ali nekada stvari ne postaju očigledne dok proizvod nije gotov i dok sam korisnik ne počne da ga isprobava. Mi imamo odličnu metriku pomoću koje pratimo sve ovo i osiguravamo da Vaši klijenti iz probnog perioda izađu želeći još.

Iako je ovakva vrsta prodaje prilično efikasna i uglavnom daje odlične rezultate, nekih stvari se, doduše, moramo kloniti. Moramo znati kako da prepoznamo koji klijenat je dovoljno stručan da koristi vašu aplikaciju. Nekada se dogodi da osoba jednostavno nije dovoljno kvalifikovana, a mi smo razvili odlične tehnike koje će tu situaciju sprečiti pre nego što se ona uopšte desi. Važno je da takve osobe umete da identifikujete i pre nego što im ponudite probnu verziju.

Proizvod nekad jednostavno ne radi kako treba, uprkos testiranju i rigoroznoj proveri, uništavajući vaš kredibilitet kod klijenta. To znači da nećete izgubiti samo tu prodaju već i svaku buduću, kao i preporuke koje bi Vam klijent dao. To su nekada rizici ovakve prodajne tehnike, ali su i njene nagrade zaista mnogo veće.